Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

onsdag 28. oktober 2015

Jakka mi!

 
Endelig er jakka mi ferdig!
Og jeg ble superfornøyd!
Falt pladask for den når jeg så oppskriften inne på Drops Design.
Jeg begynte på denne i vår, men på
grunn av diverse bestillinger
så ble den lagt til side.
Men er den
ferdig!
 
 
<3
 
 
 
 
Jeg har strikken den i Nordlys fra Viking of Norway
med pinne nr 3.
Dette garnet liker jeg veldig godt.
Synes fargeskiftene
er så herlige!
Også litt i ROSA da vet du 
;)
 
Fikk til det med fargeskiftene ganske så godt,
 med tanke på likhet på fremstykkene og armene.
Ikke mange cm med garn jeg lurte unna.
 
 
 
Å strikke fletter er gøy!
Det blir så
lekkert!
 
 
 
Jakka er ikke dampet eller noe -
hadde jo ikke tid til det før jeg fotograferte den vet du!!!
haha....
 
 
 
Flettene fra ryggen går
"i ett" med flettene på
fremstykkene!
 
 
 
Har du lyst til å strikke den?
 
 
 
 
Jeg gleder meg til å ta min i bruk!
 
*
Stor klem
til dere
alle
fra
 
 
Ann Elisabeth
 
 



10 kommentarer:

  1. Ååå, så fin jakke! Veldig fine fargesjatteringer i garnet, og SÅ fine fletter! Skjønner at du var ivrig etter å vise den frem :)

    SvarSlett
  2. Lekker jakke! Jeg liker både fasongen, flettene og fargene. Skulle så gjerne sett den i bruk.....

    God torsdag fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Kor flink du er.
    Dette må ha vore ein kjempejobb, men så er den flott også !!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefin jakke, sikkert fin på også. Nydelige farger :)
    Kos deg videre.
    Klem

    SvarSlett
  5. For en lekker jakke!! Likte også godt flettene og den lille splitten bak. Og så flotte farger da :-) Fargeskiftene ble jo helt perfekte jo!
    Ha en fin helg :-) i storbyen.....

    SvarSlett
  6. jakka ble knallfin. Fargeskiftene ble veldig fine

    SvarSlett
  7. Nydelig jakke!
    Sånn herlig følelse når noe forlater pinnene og vi blir fornøyd:)
    Ha gode novemberdager, klem:)

    SvarSlett
  8. Kjekk jakke det. Så fint med fletting rundt det hele.
    Klem

    SvarSlett
  9. Så lekker jakke Ann Elisabeth! Og du har virkelig gjort en god jobb med fargeskiftene.
    Fletter er lekkert, og her synes jeg de var plassert veldig fint. Skjønner godt at du falt for denne ja!

    Ønsker deg en god helg!
    Klem

    SvarSlett