Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

tirsdag 21. juli 2015

Ferien....

....vår begynte med at vi var en liten tur
innom prestekontoret kl 11
mandag 29.juni
og ble til
ekteparet Østbøl
 
<3


Så bar det i vei på 3 ukers ferie - og hvilken ferie det ble! !Gaver, blomster, gode ønsker, masse besøk av venner og kjente - og ikke minst alle herlige festlige tilstelninger.

Vi har en helt utrolig stor vennegjeng rundt oss - vi er overveldet av alt og hadde ikke i vår villeste fantasi sett alt dette komme...

<3 Vi er så rørt i hjertene våre av alt og alle, og det hele ble helt uforglemmelig  <3




 
Ringen min er laget av pappas to ringer (den ene regner jeg med er etter farfar)
Mamma sin giftering ble smeltet om til et hjerte
og det ble satt inn en liten diamant.
Mitt eget design og jeg ble superfornøyd!
Ingen har makan, ei heller til samme verdi
som denne ringen er for meg...
 
Hjertegullet Leah var brudepike og kom opp til "Guffen" med ringen min i en søt liten skattekiste hvor ringen lå på blonder. Hun sa så søtt:
"Værsågo, no kan du gifte deg med mommo"
 
<3

14 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Høres ut som en flott start på ferien for dere <3

    SvarSlett
  2. Så herlig! Gratulerer så mye! Fineste ringen jeg har sett, og kommentaren til barnebarnet er bare til å smelte av (selv om det var ringen som var smeltet, hi, hi:). Ønsker dere gode dager.

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Så fine dere var og nydelig ring. Gøy å ha noe helt unikt :)

    SvarSlett
  4. Hurra for dere! Gratulerer, gratulerer!
    Dette ble vel sommerferien med stor S!
    Og for ei bedårende brudepike!
    Ønsker dere alt godt videre!

    Stor klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye kjære venner.... hvilken kremstart på ferien

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye, dette høres bare så vakkert ut <3

    SvarSlett
  7. Hei Ann Elisabeth :-)
    Og gratulerer ennå en gang med den store begivenheten (har jo sagt det på fjesboka også men en god ting kan ikke sies for ofte...)
    Så koselig historie om den flotte og romantiske ringen ♥
    Flott brudepar og slik en søt brudepike :-)
    Ha en fortsatt fin sommer i kjærlighetens tegn ♥
    Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  8. Gratulere så mye. Høy dere skal leve... tre ganger hurra.
    Så søt brudepike og nydelig ring for deg.
    Hva en fantastisk ferie begynne.
    Ønsker dere alt godt.
    Stor klem fra Viola

    SvarSlett
  9. Gratulere ;o) En perfekt måte å starte ferien på! Ønsker dere all lykke videre fremover, og for en fantastisk ring du har designet! Super ide å gjøre det på den måten ;o)

    SvarSlett
  10. Gratulere hjertelig. !
    Herlege bilde frå dagen,
    Nydeleg brudepike som hadde ei stor oppgåve med å overrekke
    den fantastisk flotte ringen. Den er lekker, og berre ein av sitt slag, flott.
    God sommar vidare :)

    Stor klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  11. Gratulerer! Ringen var nydeleg og så flott eit brudepar!

    SvarSlett