Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

fredag 23. januar 2015

God helg!

Dagene LØPER avgårde ser jeg.....
Allerede gått 13 dager siden sist blogging...?
Men jeg ser frem til lysere tider - så da får dagene bare fly ivei ;)

Formen er ikke helt på topp, 
men med enda noen medisiner håper jeg 
at det går seg til etterhvert :)
Nå er det høyre hoft som har funnet ut at den 
vil "krangle" litt med meg....
Har vært på røntgen - uten å finne noe galt - 
så da er det bare å ta tiden til hjelp - knaske litt medisin 
og håpe at den blir bedre....
Hvis ikke skulle jeg få ei sprøyte... Usj....
*
Sist helg hadde vi det kjempekoselig!
Da var den lille familien på besøk fra fredag til søndag.
Max kosing for mommo :D
Max sliten mommo når søndagskvelden kom :D
Da avsluttet jeg den koselige helga med å gå til sengs med feber og verk i hele kroppen og vondt i hodet.... 
Enda en omgang med influensa?...tenkte jeg... SUKK 
Holdt meg hjemme de to dagene jeg hadde feber, 
og sitter nå bare å lurer på hva det var for en reaksjon jeg hadde .... ??
Jaja.... noe skal det være så en kjenner at en lever :D



Adrian er en skikkelig hjerteknuser med sitt direkte blikk og herlige smil <3
Han er nå fire og en halv mnd, og er like stor som en ettåring!!
3.mars skal han til kontroll for klumpfoten igjen, 
og da krysser vi fingrene for at han slipper å bruke skinnene på dagtid.... men på natterstid må han bruke den i mange år enda..
Foten hans er blitt så fin så :)
...men før DET skal det ha barnedåp for han den 15.feb.
Hans dåpslue er ferdig heklet!
Måtte lage en egen til han, for den som Leah brukte var alt for liten for han. Store gutten!
Joda, du skal få se dåpsstasen hans bare jeg får vasket og gjort det klar.

*


Hjertegullet Leah har jeg strikket en ullbukse til, med sokker , og hun stod gladelig modell for mommo - sammen med målebåndet :DD
Hun er en aktiv 4 åring som stadig finner ut / på nye ting her i verden <3

*

På håndarbeidsfronten går det igjen i strikking....
Faktisk ikke alt jeg har fått tatt bilde av heller før det er bortlevert...
Men noe til skal du få se. 
Disse sokkene har jeg laget noen par av.
Synes dem er kjempefine!



Mønster av Hilde Fjellberg Aas
"Garsnes elgen"

Mønsteret finner du HER inne på Ravelry.



Lekre sokker med herlige detaljer :)

*



De to siste kveldene er denne lua blitt til :)
Mønsteret fant jeg på DROPS Design for en tid tilbake....

Den blir lagt i salgskassa mi :)
og blir med på diverse vintermarkeder jeg er forspurt om å delta på.

Kjenner jeg har litt lue-dilla nå...
Du får kose deg som best du kan <3 
Det skal jeg!!
Har en plan for litt andre farger på ei slik lue.
Kjekt å få bruke av garnet jeg har på "roterommet" mitt ;)

Klem 
fra 
Ann Elisabeth 

9 kommentarer:

  1. Koselig med besøk av mormor ungene da :) Så mye fint du har strikket! Her hviler heller ikke strikkepinnene, jeg koser meg masse med et håndarbeid i hendene :) Ønsker deg en fin helg - og riktig god bedring :=

    SvarSlett
  2. Herlege barnebarn du har.
    Skal bli fint å sjå kva du har laga til dåpsbarnet.
    Du er nok sliten av smerter og plager, då får ein gjerne slik
    reaksjon som du skriv om, etter ein har tatt seg ut med mykje
    folk rundt seg. Ta vare på deg sjølv og ta tida til hjelp.
    Eg snakkar av erfaring...

    God klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint både av strikking og barnebarn :)
    Riktig noen herlige barnebarn du har.
    De sokkene var kjempefine, de skriver jeg meg bak øret!
    Ønsker deg en fin helg og god bedring.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så flotte unger :-) og jeg er skikkelig imponert over alle de flotte sokkene du tryller frem med de mest innviklede mønster.
    Håper formen er stadig stigende. Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  5. Heisan. Håper smertene i hofta snart gir seg. Blir så sliten av å gå sånn og knaske smertestillende.
    Koselig med besøk av gullungene...de er jo så søte.
    Masse fint du lager som vanlig. Gøy at du skal på vintermarked. Har dere tenkt noe mer på turen som vi har snakket om?
    Fortsatt fin helg og hils sambissen.
    Klem fra meg og gubben

    SvarSlett
  6. For noen herlige barnebarn du har! Skjønner godt at dere koser dere. Stilig den buksa til Leah! Prakteksemplar av noen sokker du har strikka! Rene kunsten! Artig den lua også! Skal notere meg den.
    Håper det går bedre med hofta di!

    Fortsatt god søndag fra Ingunn

    SvarSlett
  7. Koselige bilder av gullunga til mommo♡
    Flotte småplagg du har strikket, og det blir veldig spennende å se antrekket til dåpsbarnet:)
    Riktig god bedring til deg! Klem

    SvarSlett
  8. Så store dine "små" har blitt. Koselig å se alt fint du lager. De høye sokkene er jo bare så fine.
    Klemz

    SvarSlett
  9. Produktiviteten er heldigvis på topp selv om formen henger litt etter. Mye fint du har laget ;o)

    SvarSlett