Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

mandag 8. april 2013

VISNING!

ER du klar for mannekeng-visningen min?
Sjalet er tørt, mykt og bare herlig!!
Jeg ville utnytte solskinnet,
så jeg fikk min kjære til
å ta bildene for meg 
og av meg ;)




Se de lekre fargene!!





"skal vi se, hvordan skal jeg .......ikke hver dag jeg er mannekeng....".




Målene på sjalet ble:
fra spiss til spiss oppe : 188 cm
og fra midt bak og ned er det 90 cm
Altså et stor og godt sjal!
Det veier 331 gr. = litt over 3 nøster Nordlys fra Viking of Norway




OG
strikkerska er meget fornøyd!!

*

Klem fra

17 kommentarer:

  1. Nydelig, rett og slett et helt herlig sjal!
    Og strikkersken kledde det kjempebra :)
    Flink du er!

    SvarSlett
  2. Kjempefint, elsker fargene på sjalet. Godt å ha det litt stort slik at en kan krype godt inn i det på kjølige dager.

    Modelljobben er bestått!! :)

    SvarSlett
  3. Sjalet ditt ble nydelig og kledelig, skjønner godt at du gleder deg over det! Virkelig et praktfult stykke arbeid i nydelige fargenyanser! :-)

    SvarSlett
  4. RÅLEKKERT!
    Herlig med DIGRE sjal å pakke seg inn i ;))

    KOS deg masse og nyt denne flotte dagen!
    Ha ei flotters uke ;)

    Go`klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  5. Eit fantastisk stykke arbeid du har der.
    Nydeleg er det. Har du råd til å bruke eit så fint sjal ?

    Ha ein fin mandagskveld.
    og med det same, Hanne i bloggene livets små øyeblikk, etterlyser kvit Tuva Helårsgarn frå Trysil Garn, farge 602, parti 443.
    Kanskje du har nokre restar av det ? 2-3 nøster vil ho kjøpe..
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Herlig land for et flott sjal. den som greide å lage noe sånt. Bare den fine kanten rundt da. du er bare superflink.
    Klem

    SvarSlett
  7. Dette sjalet var kjempefint! Ser utrolig varmt og deilig ut:)

    Jeg er oppvokst i Engerdalssetra, og heter Hellan til etternavn...

    SvarSlett
  8. Kjempefint!!!:) Fargene er nydelige♡

    SvarSlett
  9. Herlige farger og deilig stor. Fantastisk har du strikket.

    Hilsen til deg.

    SvarSlett
  10. Hei....

    Satt og tittet på bloggen din og jeg falt for det nydelige sjalet du har strikket , er det vanskeligt og evt hvor kan jeg få kjøpt det mønstret ?...det var så flott....

    Takk for titten og god natt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tove!
      Sjalet er ikke vanskelig å strikke.
      Du finner oppskriften gratis inne på Drops Design. Under fanen sjal og poncho :)
      Lykke til og takk for hyggelig kommentar!

      Slett
  11. Et nydelig sjal du har strikket. Og jeg skjønner at kanten rundt tok tid, for den var jammen bred. Nydelig!

    SvarSlett
  12. Helt nyydelig ble det, jeg har vært så spent på dette sjalet ditt atte... Det der kan du virkelig være stolt av, likte fargene og mønstret og strørrelsen. Litt av en jobb må jeg si. Gratulerer! Kos deg i helgen!!! :-)

    SvarSlett
  13. Nydelig modell, nydelig sjal! Lekre farger, og litt av et arbeid du har gjort der! Blir herlig til sommerkvelder som krever litt ekstra tøy;)

    Ha ei riktig god helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  14. nydelig sjal i lekker farge

    SvarSlett
  15. Et lekkert sjal i nydelige farger!

    SvarSlett
  16. Et flott sjal som jeg vil strikke, har rosa garn liggende...

    SvarSlett