Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

torsdag 12. april 2012

Mønsterstrikk på min teppe-del!

Godt å være hjemme igjen etter et par dager i hovedstaden :)
Møtene jeg hadde gikk veldig bra og kurset idag var lærerikt!
Og hyggelig å få være sammen med så mange kjekke folk!!

Og rommet som jeg tilbrakte en del timer på var stort og flott, og tenk - med veranda!!
DET passet jo utrolig bra for meg ;)
siden rommet lå i toppetasjen!



Det mest morsomme opplevde jeg igår kveld når jeg gikk ut for å shoppe litt til meg selv og Hjertegullet :D
Da satt faktisk denne "skogskaren" og koste seg fælt - ikke langt fra inngangen til hotellet,
i ei lita sidegate til Karl Johans gate


Hadde vel ikke trodd jeg måtte til Oslo for å få bilde av en hønsehauk!
Nesten synd jeg kun hadde med det lille lommekameraet...

*


En liten smugtitt får dere på det som ble kjøpt til Hjertegullet!
Mamma'n leser bloggen min vet jeg - så hva det er får jeg holde "litt hemmelig"
Hehehe....


Ellers så gikk kvelden med til å se på TV og strikke på min remse til teppet 
som vi i kvinneforeningen lager sammen til basaren i november.

Når garnet ble fordelt ble jeg tildelt fargen grå!
Bestemte meg ganske raskt for å gjøre mønsterstrikk 
for da går det liksom litt unna for hver omgang en gjør :)
Det skjer noe stort sett hele tiden.

Synes dette ble veldig ok selv!
Pr.nu måler arbeidet den 69 cm
og skal til slutt være 1,5 m.

*

Da skal det strikkes litt til her!
Kos deg videre med kvelden:)

Klem fra





2 kommentarer:

  1. Hoho, det til venstre er tights (og kanskje midten?) Og det til høyre er body :D
    Ska me sjå kor my riktig eg har da du kjæm :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Hoho...du har helt rett kjære datter....hoho...
      Det var DEN hemmeligheten - men du har jo ikke fått tatt i dem enda!

      Slett