Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 15. april 2012

Helgeslutt...

Må bare innom for å fortelle hvor herlig jeg har hatt det i helga!
Savalen fjellhotell og Spa - var bare helt topp, og betjeningen likedan :)
Og maten!!!!
For å si det slik - en helt vidunderlig plass!


All denne reisingen min denne siste uken har ført til at nå sparegrisen fylles opp igjen.
Har brukt en del kr på meg selv de siste dagene, 
men det er vel derfor jeg har spart dem tenker jeg,
for å kunne ha dem til spesielle anledninger.....

Og en spesiell anledning har det i alle fall vært i helga :D
Velværebassenget var kjempegodt for den slitne kroppen min
(med både massasjestoler, massasjekar m.m og ikke minst godt drikke i bassengbaren)
 - før jeg fikk min time med herlig spabehandlig, 
og siden jeg var den siste "kunden" den dagen - 
fikk jeg det "lille ekstra" av energien massøren hadde til overs ;) 
Fikk 15-20 min ekstra jo!!!
Heldige meg :)))
Takk til koselige Grete for det!




Og den gamle, slitte, men akk så flotte sparegrisen min 
etter farmor og farfar skal fylles opp igjen :D
Er den ikke fin?
Lurer på hvor mange år den er egentlig?
Jeg er 46 år og husker den fra jeg var lita, lita jente....
*
Trivelig søndagskveld til dere alle!
Og takk for hyggelige hilsener på bloggen min, damer!!
Det er SÅ kos ;)

Klem fra


2 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt en nydelig helg! SJØLDIGG er herlig! Har sånn et par ganger og lever på det ennå! hehe

    Jepp du, bli med å strikk det Cross teppe! Var gøy å strikke fordi er litt variert å strikke, selve lappen ble ca 30 X 30 cm så du trenger heller ikkje for mange av de-er startet på den 2. eg, MEN det er fortsatt bare på prøve stadiet hehe Har IKKJE begynt på teppe altså eheee....veeeel ;))

    Men du? KOS deg og ha en herlige uke ;))
    EG starter opp uka med tannlegen i morgen hehe, men det er heldigvis bare skjønnhets pussen eg skal ha ;))

    Go`klem fra Vibbedille ;))

    SvarSlett
  2. Det høres ut som en velfortjent himmelsk opplevelse, så nå er det bare å spare opp til neste;) Herlig sparegris, så artig å ha denne!
    Ha ei flott uke videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett