Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

mandag 23. april 2012

Flott besøk!


I morgen starter 
Biskop Solveig Fiske sin bispevisitas her i 
Engerdal Kommune.

Vi er flere som går noen travle dager i møte, og ikke minst henne...
Vi har ordnet et flott og variert program for henne disse dagene!
Fra 09 på morran til sent på kveldene :)


Biskop Solveig Fiske
(Bildet er lånt fra google)

Det er litt av en utfordring for kommunen jeg bor i, som er på størrelse med Vestfold fylke,
og vi består av litt under 1400 innbyggere!

Vår forrige ordfører sa det på denne måten:
"Det er lengre mellom postkassene i Engerdal, enn det er mellom kommunegrensene i Vestfold"
*
Når vi er så få innbyggere blir det fort til at man er involvert i mye av det som skjer :)

Det er jo en spennende utfordring også!
I morgen kveld skal jeg delta på middag med henne og mange andre...
Onsdag kveld skal jeg være med å arrangere en kulturkveld for henne...
Og koret jeg og min kjære synger i skal opptre med 3 sanger bl.a og
etterpå skal vi gå fakkeltog til kirka på Drevsjø for kveldssang..... og lande litt...
Torsdag ettermiddag er det møte med fellesrådet og kommunen +++
Og søndag kommer hun tilbake til oss og holder høymesse i Engerdal Kirke, 
med påfølgende kirkekaffe og bispeforedrag!
Og den høymessa er liksom biten jeg har ansvaret for rundt,
sammen med resten av menighetsrådet og presten vår :)
Gleder meg stort!

*

Ønske henne og alle dere andre en herlig vår-uke!

*

Og når det gjelder håndarbeid, så får jeg ta igjen alt det til uka igjen ;)

Klem fra

1 kommentar:

  1. Her har du virkelig engasjert deg...men det er jo koselig med litt styr! Det er jo bra at sånne som deg er villig til å bidra for fellesskapet i kommunen...flott.
    Nusselig lita frøken og bokmerke i innlegget nedenfor.
    Ha en god kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett