Velkommen innom!

SÅ ARTIG AT DU TITTER INNOM MEG!
HÅPER DU FINNER NOE HER INNE SOM KAN FANGE DIN INTERESSE, GI DEG LITT INSPIRASJON ELLER ET LITE SMIL OM MUNNEN.
SELV HENTER JEG MASSE INSPIRASJON VED Å LESE ANDRES BLOGGER!
HER KOMMER JEG TIL Å SKRIVE OM HVA SOM OPPTAR MEG I HVERDAGEN, HVA DAGENE BESTÅR AV, BÅDE AV SORGER OG GLEDER. OG FOR IKKE Å GLEMME HÅNDARBEIDENE MINE :)
VELDIG HYGGELIG OM DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR, DA BLIR DET ENKELT FOR MEG Å FINNE IGJEN DEG :)

søndag 8. april 2012

Effektiv?

Idag våknet vi til overskyet og grått vær....
På formiddagen gjorde jeg meg ferdig med en liten bestilling jeg fikk i påsken ;)
To stk ølvotter er ferdigstilt!
( ..i skrivende stund ligger de i maskina for toving... )


Så ble kragen på bunadskjorte nr 2 ferdigstilt!
Og første håndlinning er påbegynt :)

OG så kom SOLEN!!!!

Da rigget vi oss til ute i solveggen for noen herlige timer!
Vi spiste lunsjen/brunsjen ute,
det er liksom noe eget!


Det ligger en del snø utenfor huset enda, 
men med litt hjelp fra meg, solen og en spade 
har "takras-snømengden" blitt ganske mye mindre idag ;)



Min kjære i vant "helgepositur" vinterstid....
Kryssord er nok en spennende hobby vi har!
Og kaffe på termos gjorde hjernen skarp og klar idag også 
:D


....eller kanskje ikke?
Solen varmet så godt så jeg ble veeeeeeldig døsig....
Ser da faktisk ut som om jeg har fått litt farge...
hm....eller er det bare fregner?
hehehe...

1.dag påske har vært fin!
Regner med kvelden blir likedan!

Klem fra

1 kommentar:

  1. Takk for ølvottoppskrifta, den var godt forklart, og jeg strikket en på lørdag. Jeg har strikket den i et veldig tykt Lovvikka garn...den ligger i maskinen på tredje runde...er nå spent! Turde ikke sette den på langprogram først, men nå på tredje runde har jeg satt den på fullt program, da skal du se den blir tovet altfor mye...
    Så godt at du fikk gjort ferdig en bunadskrage, det er virkelig "pirkarbeid" og ikke noe jeg har tålmodighet til...og så så fine ølvotter du har laget!
    Nyt siste påskedagen.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett